Raport IAB Polska z dnia 29.04.2015: Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015
Autorem rozdziału "Reklama Mobilna" jest Dariusz Werelich, Head of Sales adrino

Publikacja IAB Polska z dnia 18.12.2014: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2014
Autorką rozdziału "Tablety – nowe życie reklamy prasowej" jest Weronika Gładych,  Account Manager adrino

 


Artykuł w Gomobi.pl z dnia 24.09.2015:
Adblock odsłonił problemy rynku wydawców. Nie tylko mobilnych
Autorem: Grzegorz Chyliński, CEO adrino


 

Artykuł w Marketerplus.pl z dnia 29.07.2015:
Reklama mobilna w Polsce i na świecie Część 1. Trendy i wartość rynku
Autorem artykułu jest Dariusz Werelich, Head of Sales adrino

Artykuł w Marketerplus.pl z dnia 20.08.2015:
Reklama mobilna w Polsce i na świecie Część 2. Formaty reklamy mobilnej i ich dostosowanie do szerokiego spektrum urządzeń
Autorem artykułu jest Karolina Wacholska, Deputy Head of Sales adrino

Artykuł w Marketerplus.pl z dnia 22.09.2015:
Reklama mobilna w Polsce i na świecie Część 3. Geolokalizacja jako podstawowa przewaga kampanii mobilnych nad desktopowymi
Autorem artykułu jest Karolina Wacholska, Deputy Head of Sales adrino

Artykuł w Marketerplus.pl z dnia 23.12.2015:
Reklama mobilna w Polsce i na świecie Część 4. Jak zmierzyć efektywność kampanii mobilnej?
Autorem artykułu jest Dariusz Werelich, Head of Sales adrino

 

Artykuł w interaktywnie.com z dnia 25.08.2015:
Te aplikacje pozwolą ci ograniczyć czas spedzany w sieci i… pograć w węża
Autorem artykułu jest Grzegorz Chyliński, CEO adrino

 

 

 


Artykuł w interaktywnie.com z dnia 15.01.2016
Trendy na Rynku Mobile 2016
Autorem artykułu jest Grzegorz Chyliński, CEO adrino

 

www

 


Artykuł w mensis.pl z dnia 13.05.2014:
Marketing aplikacji mobilnych czyli (ASO App Store Optimalisation) cz 1
Artykuł w mensis.pl z dnia 13.05.2014:
Marketing aplikacji mobilnych czyli (ASO App Store Optimalisation) cz 2

 

www


 

Artykuł w portalmedialny.pl z dnia 22.04.2014:
Adrino z dedykowaną ofertą na piłkarskie Mistrzostwa Świata


www


 

Artykuł w media2.pl z dnia 09.04.2014: Adrino z nowymi wydawcami tabletowymi

 

nowymarketing

Artykuł w nowymarketing.pl z dnia 24.03.2014:
Daj się namierzyć, czyli geolokalizacja w marketingu mobilnym
Autorem artykułu jest Karolina Wacholska, Deputy Head of Sales adrino

Artykuł w nowymarketing.pl z dnia 11.01.2016:
NowyMarketing podsumowuje rok 2015: Mobile
Autorem artykułu jest Dariusz Werelich, Head of Sales adrino

 

Artykuł w marketingmobilny.pl z dnia 23.12.2014: "Wyróżnij się albo zgiń"
Wywiadu udzielił Grzegorz Chyliński, CEO adrino

 

www


 


Artykuł w marketing-news.pl z dnia 02.12.2013:
Monitoring formatów reklamowych w wydaniach tabletowych – Adrino (infografika)